Uniconta Pro er en række add-ons til Uniconta, der forbedrer næsten alle områder af Uniconta, herunder også projektmodulet.
Med vores projekt add-ons får I meget nemmere planlægning i en gantt-kalender, I får en komplet app-løsning til tids- og forbrugsregistrering, og I får meget nemmere ved at styre gentagne servicebesøg.
Resultatet er bedre overblik, øget effektivitet og større brugerglæde.
Uniconta Pro er udviklet med baggrund i vores erfaringer fra implementering af Uniconta i ca. 300 handels-, service- og produktionsvirksomheder i Danmark og med udgangspunkt i UniFactory’s erfaring fra større systemer som NAV, Business Central og Ax.
IO-gantt
Med dette modul får I en planlægning af jeres projekter, der er uendeligt meget nemmere end den i standard Uniconta. Samtidig giver den et meget bedre overblik.
Opret projekter med opgaver og planlæg dem nemt i en gantt-kalender ved at trække opgaverne med musen fra en ”opgaveholder/parkeringsplads” til de relevante medarbejdere. IO-gantt kan også selv finde første ledige tidspunkt.
IO-gantt kan planlægge på alle ressourcer eller opdelt på afdelinger.
UniconToGo app-løsning
UniconToGo er en app skrevet dedikeret til Uniconta. Med appen kan jeres medarbejdere se deres opgaveliste og melde tids- og vareforbrug ind. De kan tage billeder, der gemmes på projektet, og der er fuld kvalitetsstyring indbygget. I kan selv bygge alle de tjek/spørgelister I har lyst til.
Der kan udskrives en kvalitets-rapport, og kunden kan signere direkte på medarbejderens telefon
UniconToGo kører på alle styresystemer og enheder direkte på Uniconta’s database. I slipper for synkroniseringer til eksterne programmer og for problemer ved opdateringer af Uniconta eller det eksterne program.
Servicestyring
På projekter/opgaver kan I nemt angive, hvor tit, servicen skal udføres. Det kan være helt ned på ugebasis op til hvert x. år. Servicestyringen er en del af IO-Gantt og UniconToGo, så I både kan planlægge servicebesøg og bruge app’en til at indrapportere på besøgene. Når et besøg meldes færdigt i app’en, opretter modulet automatisk næste planlagte servicebesøg.
UniTid er en app-løsning til udekørende personale, der bygger på Uniconta’s moduler til projektstyring, lager og salgsordre. Løsningen kombinerer projektstyring, tidsregistrering, lagerstyring, kvalitetssikring og løn i Uniconta. Denne løsning er designet til virksomheder, der arbejder projekt- eller opgaveorienteret, eller som udfører servicearbejde hos kunder. Med UniTid slipper man for integrationer med tredjepartsprodukter, hvilket mindsker potentielle problemer ved systemopdateringer. Systemet giver bedre overblik over projekternes økonomi og medarbejdernes performance, og medarbejdere kan nemt registrere tids- og materialeforbrug via en app, hvor information automatisk synkroniseres med Uniconta.
Uniconta Projekt-Dataløn Integrationen faciliterer en syningfri og automatiseret forbindelse mellem løn- og projektstyring. Denne løsning eliminerer behovet for manuel indtastning, minimerer fejl og tilbyder fleksibel, skræddersyet løndataoverførsel, alt imens den optimerer dine arbejdsprocesser og sparer din virksomhed tid og ressourcer.
UniFactory tilbyder sammenhængende mailintegration fra Office365 til Uniconta, med tilpasset mailopbevaring, automatisk synkronisering, og direkte opfølgningsaktiviteter fra Outlook. Få en effektiv og strømlinet mailhåndtering med en overkommelig prisstruktur.
Effektiviser dit projektstyring med Unigannt, det ultimative planlægningsværktøj designet specifikt til Uniconta. Unigannt er udviklet for at gøre projektstyring enklere, mere effektiv og fejlfri. Med dette værktøj ved hånden, kan du nemt forebygge fejl og sikre, at dine projekter overholder deres deadlines uden besvær.
Vores brugervenlige interface gør det nemt at styre og ændre dine projektplansætninger, mens den automatiske opdateringsfunktion sikrer, at alle projektets aspekter altid er ajour med de seneste deadlines. Uanset om du er projektleder eller teammedlem, giver Unigannt dig de værktøjer, du behøver for at holde dit projekt på sporet og sikre, at intet overses.
UniMail Plugin til Uniconta automatiserer og forenkler processen med at vedhæfte og sende filer fra dit varekartotek i dine Outlook-e-mails. Det strømliner kommunikationen, sikrer nødvendige dokumenter altid er inkluderet i dine e-mails, og mindsker manuelt arbejde.
UniPlan er et gantt/kalenderbaseret planlægningsværktøj til Uniconta, så man nemmere og mere komplet kan planlægge både projekter og opgaver i Uniconta’s projektmodul.
Opret dine projekter og opgaver som vanligt i Uniconta. Estimér tidsforbruget.
Herefter dukker opgaverne op på ”Parkeringspladsen” i planlægningsoversigten.
Træk dem med musen ind på den relevante medarbejder det relevante tidspunkt. Du kan jo nemt se, hvornår der er ledigt.
Eller træk dem ind på medarbejderens navn, så finder UniPlan det først ledige tidspunkt automatisk.
Efter planlægningen bliver projekter og opgaver opdateret med det samme med valgt medarbejder, dato og klokkeslæt.
UniPlan kan både planlægge enkeltopgaver og hele projekter med flere delopgaver på én gang.
Og er I kommet bagud, kan systemet automatik rykke hele planen, så forsinkede opgaver rykkes frem.
UniPlan arbejder sammen med UniScan, en komplet app til udekørende medarbejdere til tids- og forbrugsrapportering, kvalitetssikring, billeddokumentation med videre.
Både UniPlan og UniScan er en del af UniProject.
Fælles for alle moduler i UniProject er, at Uniconta alene er database for løsningen – her skal ikke først synkroniseres med et eksternt modul.
Udvidet projektstyring til Uniconta kombinerer UniGantt og UniTid i én samlet løsning, der giver dig fuldt overblik, visuel planlægning og nem tidsregistrering – direkte i Uniconta. Få bedre styring af tid, opgaver og ressourcer uden behov for eksterne systemer.