Velkommen til UniFactory
Close
  • Login
UniFactory ApS
Close
  • Løsninger
    Produktion
    Billede til varegruppe Produktion
    Logistik
    Billede til varegruppe Logistik
    Automate Uniconta
    Billede til varegruppe Automate Uniconta
    Projekt
    Billede til varegruppe Projekt
    Dashboards
    Billede til varegruppe Dashboards
    E-commerce
    Billede til varegruppe E-commerce
  • Cases
  • Seminarer
  • Uniconta
  • Om
  • Kontakt Os
  • Stillinger
Menu
  • Løsninger
    • Back
    • Produktion
    • Logistik
    • Automate Uniconta
    • Projekt
    • Dashboards
    • E-commerce
  • Cases
  • Seminarer
  • Uniconta
  • Om
  • Kontakt Os
  • Stillinger
Close
    Menu
    Personal menu
    UniFactory ApS
    Søg
    • Hjem /
    • Løsninger /
    • Projekt /
    • UniTid – App til udekørende montører/teknikere

    UniTid – App til udekørende montører/teknikere

    Ikon for UniTid løsning til tidsregistrering, løn og projektstyring i Uniconta

    UniTid – App til udekørende montører/teknikere

    UniTid er en app-løsning til udekørende personale, der bygger på Uniconta’s moduler til projektstyring, lager og salgsordre. Løsningen kombinerer projektstyring, tidsregistrering, lagerstyring, kvalitetssikring og løn i Uniconta. Denne løsning er designet til virksomheder, der arbejder projekt- eller opgaveorienteret, eller som udfører servicearbejde hos kunder. Med UniTid slipper man for integrationer med tredjepartsprodukter, hvilket mindsker potentielle problemer ved systemopdateringer. Systemet giver bedre overblik over projekternes økonomi og medarbejdernes performance, og medarbejdere kan nemt registrere tids- og materialeforbrug via en app, hvor information automatisk synkroniseres med Uniconta.

    • Beskrivelse
    • Video Materiale
    • Kontakt os

    Arbejder din virksomhed projekt- eller opgaveorienteret, eller udfører I service på udstyr hos kunder, så får I med UniTid en fuldintegreret styring, hvor alt håndteres og styres fra Uniconta.

    Med UniTid og Uniconta får I en ”all-in-one” løsning til at styre:

     

    • Projekter
    • Opgaver
    • Planlægning
    • Tidsopsamling
    • Lagerstyring
    • Kvalitet
    • Løn
    • Gentagne servicebesøg

    Både projektstyringen, økonomi og løn styres fra Uniconta, og I slipper dermed for integrationer til 3. partsprodukter, der har deres egen sagsstyring, og hvor der ofte opstår problemer, når der kommer nye version af enten Uniconta eller det eksterne system.

    Løsningen vil kunne spare mange timer i jeres administration, og I vil få et meget bedre overblik over økonomien i jeres projekter og opgaver, samtidig med at I får overblik over medarbejdernes ”performance”.

    Medarbejderne får bedre overblik over deres opgaver, kan nemmere registrere tids- og materialeforbrug, får hjælp til at navigere direkte til kunden og kan nemt udfylde kvalitetssikringsskemaer og tage billeder af sagen.

    Timer og forbrug registreret på app’en kører automatisk ind i godkendelseskladder i Uniconta. Billeder og dokumentation gemmes automatisk som vedhæftede filer på projektet.

    Send os en besked
    *
    *
    *

    Arbejder din virksomhed projekt- eller opgaveorienteret, eller udfører I service på udstyr hos kunder, så får I med UniTid en fuldintegreret styring, hvor alt håndteres og styres fra Uniconta.

    Med UniTid og Uniconta får I en ”all-in-one” løsning til at styre:

     

    • Projekter
    • Opgaver
    • Planlægning
    • Tidsopsamling
    • Lagerstyring
    • Kvalitet
    • Løn
    • Gentagne servicebesøg

    Både projektstyringen, økonomi og løn styres fra Uniconta, og I slipper dermed for integrationer til 3. partsprodukter, der har deres egen sagsstyring, og hvor der ofte opstår problemer, når der kommer nye version af enten Uniconta eller det eksterne system.

    Løsningen vil kunne spare mange timer i jeres administration, og I vil få et meget bedre overblik over økonomien i jeres projekter og opgaver, samtidig med at I får overblik over medarbejdernes ”performance”.

    Medarbejderne får bedre overblik over deres opgaver, kan nemmere registrere tids- og materialeforbrug, får hjælp til at navigere direkte til kunden og kan nemt udfylde kvalitetssikringsskemaer og tage billeder af sagen.

    Timer og forbrug registreret på app’en kører automatisk ind i godkendelseskladder i Uniconta. Billeder og dokumentation gemmes automatisk som vedhæftede filer på projektet.

    Unifactory ApS
    • Spotorno Allé 4, 2. sal
    • 2630 Tåstrup
    • Telefon +45 70 289 289
    • CVR 42835994
    Information
    • Løsninger
    • Salgsbetingelser
    • Cases
    • Om Os
    • Nyheder
    Kundeservice
    • Kontakt os
    • Kontor +45 70 289 289
    • Email info@unifactory.dk
    LinkedIn YouTube
    Powered by nopCommerce
    Copyright © 2025 UniFactory ApS. Alle rettigheder forbeholdt.
    Cookies hjælper os med at holde styr på varekurv og andre services. Ved at benytte vores hjemmeside, tillader du brug af cookies.
    Læs mere