Velkommen til UniFactory
Personal menu
Søg

Handel

Velkommen til det bedste indenfor handel og logistik - Velkommen til Uniconta Pro

Uniconta Pro er en række add-ons til Uniconta, der forbedrer næsten alle områder af Uniconta indenfor salg, lager, indkøb og logistik.

Resultatet er bedre overblik, øget effektivitet og større brugerglæde.

Uniconta Pro er udviklet med baggrund i vores erfaringer fra implementering af Uniconta i ca. 300 handels-, service- og produktionsvirksomheder i Danmark og med udgangspunkt i UniFactory’s erfaring fra større systemer som NAV, Business Central og Ax.

Ordrestatus

Få meget bedre styr på, hvor langt jeres ordrer er kommet i processen fra oprettelse til slutfakturering. Lav jeres egne status’er som supplement til dem, modulet automatisk anfører, f.eks. Oprettet, Godkendt, Bekræftet, Klar til Pluk, Plukket, Klar til levering og Klar til fakturering.

Få gemt jeres ordrebekræftelse og følgesedler direkte på ordren, så I bedre kan se, hvad I har sendt til kunden/leverandøren.

Fragthåndtering

Med integrationen til Shipmondo (fragtportal), slipper I for at indtaste ordre- og leveringsoplysninger både i Uniconta og i et eksternt fragtsystem. Print af fragtlabels bliver en del af Uniconta, og track and trace koden bliver gemt på ordren.

Leveringsoverblik

Med UniFactory materialeplanlægning/tidslinjestyring får I helt styr på, hvornår jeres ordrer kan leveres og hvilke der er problemer med at levere til tiden. Ud fra lagerbeholdning, salgs-, indkøb- og produktionsordrer med datoer, beregner vi beholdningen af jeres varer i en tidslinje, så I på hver vare kan se udviklingen i beholdningen dag for dag.

App-/scannerløsning til effektivisering af lageret

Med UniScan får I en komplet scannerløsning til varemodtagelse, pluk til salgs- og produktionsordrer, lagerflytninger og lageroptælling. Modsat alle andre scannerløsninger til Uniconta, kører UniScan direkte på Uniconta’s database. Dermed har vi fjernet de ”låsninger” og svartidsproblemer, der opstår i eksterne løsninger med datasynkronisering til Uniconta. I får komplet funktionalitet inklusive understøttelse af lagersteder og placeringer. Har I specialønsker kan I få lavet tilretninger. UniScan kan køre på alle styresystemer, f.eks. Android, IOS og Windows.

Udvidet varestatistik og komplet ledelsesinformationspakke

Få bedre overblik over, hvilke varer der sælger, og hvilke der ikke gør. Med modulet ”Udvidet varestatistik” kan I i kolonner i vareoversigten se salget af varerne 3, 5, 12, 24 og 36 måneder bagud i tid. Faktisk kan I selv definere tidsintervallerne.

Vores Dashboardpakke giver ledelsen et stærkt grafisk værktøj til nemt at kunne se, hvordan det går på alle nøgleområder i virksomheden. Få overblik over udviklingen i salget, hvem I sælger mest til, ordrebeholdningen og udviklingen i salget til enkelt-kunder. Klæd sælgerne meget bedre og nemmere på, når de skal ud at besøge en kunde.

Topmoderne webshop fuldt integreret med Uniconta – til priser alle kan være med på

Søger I en moderne webshop med et lækkert visuelt udtryk, kan nopCommerce med vores Uniconta integration være svaret. NopCommerce er en verdensomspændende open source webshop, hvor I kan vælge mellem et hav af professionelle skabeloner og nemt kan få bygget en lækker webshop. Alt kan styres fra Uniconta’s varekartotek, selv billeder og priser. I får helt enkelt det bedste fra 2 verdener, Uniconta og webshops.

Rammeordrestyring med aftræksordrer

Få styr på jeres rammeordrer og hvor meget der er tilbage på dem. Få fordelen af aftræksordrer, der automatisk nedskriver på rammeordren, men har ”sit eget liv”, så I kan anføre nyt rekvisitionsnummer, ny leveringsadresse m.m.

Få vedhæftede filer til at følge jeres mails

Gemmer i tegninger, vejledninger m.v. som vedhæftede filer i Uniconta’s varekartotek, har I sikkert savnet at kunne få dem til at følge med på jeres ordrebekræftelser, indkøbsordrer, følgesedler og fakturaer automatisk. Det kan I med vores modul til udvidet håndtering af vedhæftede filer. Vælg pr. vare og pr. fil, hvor filen automatisk skal følge med ved mailing af de nævnte dokumenter.

Nem håndtering af leverandør samlefakturaer

Er I ramt af, at jeres leverandører fakturerer på tværs af jeres indkøbsordrer og det kæmpe arbejde, det giver at håndtere? Med UniFactory Kreditor Samlefaktura ser I i oversigt, hvilke varer I har i ordre hos en leverandør og på hvilke indkøbsordrer. Når I modtager en samlefaktura, afmærker i enkelt i oversigten, hvilke linjer med hvilket antal, der er en del af samlefakturaen. Uniconta opretter så en ny indkøbsordre, der er identisk med samlefakturaen, og nedskriver automatisk de indkøbsordrer, der blev afmærket.

Vis som Gitter Liste
Sorter efter
Vis per side

Komplet handel til Uniconta

Kort beskrivelse:
Få fuldt overblik og kontrol over hele din salgsproces i Uniconta – fra lager og ordrepluk til fragt og forecasting. UniFactorys handelsløsning samler alt i ét effektivt flow og minimerer fejl, spildtid og dobbeltarbejde.

Shipmondo fragthåndtering

Automatisk fragtstyring direkte i Uniconta – print labels, vælg transportør og få tracking tilbage på ordren helt automatisk.

UniGantt finplanlægning

Planlæg din produktion visuelt med et enkelt og overskueligt Gantt-værktøj, der giver dig et realistisk billede af kapacitet, materialer og leveringstider, så du kan give kunderne besked direkte.
Ved hasteordrer, nedbrud e.l. kan I lynhurtigt
omprioritere, genplanlægge og få en ny plan.

SE VIDEO

Unifactory Shipmondo integration

Med integrationen mellem salgsordrer i Uniconta og fragtportalen ”Shipmondo”, letter man arbejdet med 
at informere vognmænd/transportører, og man får automatisk track & trace information retur på 
salgsordren i Uniconta.

UniApp

En fleksibel scanner- og mobilapp til Uniconta, der gør det nemt at registrere varer, job og forbrug – direkte fra telefon eller tablet.

UniScan app’s til varemodtagelse, salgsordrepluk, produktionsordrepluk, lageroptælling

Med UniScan appen får I en nemmere og sikrere varemotagelse, pluk til salgsordrer og produktioner og lageroptælling.

Løsningen er den eneste på markedet, hvor lager-, ordre-, indkøbs- og produktionsmodulet i Uniconta er 
den eneste database bag scannerløsningen.
Med andre ord, løsningen er udviklet udelukkende til Uniconta og læser og skriver direkte i Uniconta’s 
kartoteker. 
I slipper for problemer med integration ved nye versioner af eksterne scannerløsninger og Uniconta. 

UniScan understøtter 3 lagerstyringsmåder:

1. Lager med fast placering af hver vare

2. Lager med flydende placeringer (flydende lager)

3. Lagerstyring på hovedlager og biler

UniFactory samlejob

Saml flere produktionsordrer i én kørsel og reducer omstillinger, spildtid og kompleksitet i produktionen.

UniFactory jobstyring /tidsstempling

Giv medarbejderne et klart overblik over deres opgaver — og få præcise data til efterkalkulation og bedre flow på gulvet.

 

Komme/Gå tidsregistrering

Få styr på medarbejdernes mødetider, pauser og fravær — fuldt integreret med produktion, jobstyring og løn.

Tidslinjestyring

Forestil dig, at du i ét skærmbillede kunne få overblik over, hvilke varer der ikke kommer hjem til tiden til at 
indfri de lovede leveringstider på ordrerne?
Så ville du nemt kunne ringe til kunderne og informere dem.
Det er god kundeservice og kan være afgørende for, om din virksomhed kan fastholde kunderne.
Derudover sparer det en masse tid i administrationen på ikke at skulle lede i systemet for at finde ud af, om 
varerne kommer til tiden, eller hvorfor de ikke gør. Når kunder ringer og rykker for deres varer. 

Dashboards

UniFactory Dashboardpakke - Din Nøgle til dybdegående salgsindsigt. Optimer din salgsstyring med UniFactory Dashboardpakken.
Analyser kritiske salgsdata, overvåg ordrebeholdninger, og dyk ned i dybdegående kundeanalyser med lette og intuitive dashboards, skræddersyet til dine behov.

Dynamisk Varestatistik Og Forecasting

Forecastingmodulet bruges til at danne indkøb og produktioner, der dækker et fremtidigt behov.

Du kan i vareoversigten i Uniconta have kolonner for, hvor meget af hver vare, der er solgt f.eks. de sidste 3, 6, 12 og 24 måneder m.fl.

Vedhæftede filer til varer

UniMail Plugin til Uniconta automatiserer og forenkler processen med at vedhæfte og sende filer fra dit varekartotek i dine Outlook-e-mails. Det strømliner kommunikationen, sikrer nødvendige dokumenter altid er inkluderet i dine e-mails, og mindsker manuelt arbejde.

Kvalitetssikring

UniFactory's kvalitetssikring sikrer nøjagtig og opdateret dokumentation i produktionen, effektiv tidsregistrering og jobstyring via en intuitiv web-app. Reducer fejl, øg produktiviteten og forbedre kundetilfredsheden med vores omfattende løsning!

Office365 e-mail integration

UniFactory tilbyder sammenhængende mailintegration fra Office365 til Uniconta, med tilpasset mailopbevaring, automatisk synkronisering, og direkte opfølgningsaktiviteter fra Outlook. Få en effektiv og strømlinet mailhåndtering med en overkommelig prisstruktur.

Loading more products ...